reklama

Kamila má dovolenku?!

Cestou ku kolegyni som na poschodí pocítila akúsi ťaživú náladu. Vo vzduchu viselo zúfalstvo. „Kamila má dnes dovolenku!“

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Znela zborová odpoveď na moju otázku, prečo je tu dnes taká divná nálada. Problém nebol v tom, že naša Kamila, hlavná recepčná (ktorá vie presne, kde sa čo nachádza, vždy vie, komu volať a má prehľad o tom, kto je v práci a kto ostal s chorým dieťaťom doma ..), mala DOVOLENKU. Problémy si ale dovolenky neberú, a tak sa ako naschvál pokazil kávovar. Všetci na poschodí, akokoľvek veľkí odborníci na programy excel, word, powerpoint, analytické programy, spanikárili.

Čo sa vlastne stalo?

Vezmime to pekne od začiatku. V inkriminované ráno toho dňa, keď na poschodí nastala katastrofa, bol v práci prvý Rasťo. Ten si blikajúci, o pomoc volajúci kávovar, vôbec nevšimol. Rasťo si každé ráno dopraje dve kávy doma (má 3-ročné dvojičky, ktoré vstávajú pred piatou).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Je 7:44. K svojmu stolu zasadá Tibor. Tento časový údaj si pamätám presne. Volal mi totiž z pevnej linky na mobil, či neviem, kde je jeho mobil, lebo si ho ASI včera zabudol v práci a nevie ho nikde nájsť. „No ja neviem, kde si si ho nechal!!“ Trčím v aute v zápche, zlomila som si necht a takmer som zrazila neosvetleného cyklistu! Predychávam. Takto predsa môj deň nemôže začať!

Keď som sa konečne do práce dovalila ja, bolo neskoro. Z kolegov závislých na káve sa stávali zombie. Bezduché telá so zahmleným pohľadom sa ako v nemom filme presúvali po poschodí z nohy na nohu. „Kávovar je pokazený,“ ozrejmil mi kolega, keď uvidel môj nechápavý výraz. „No super! A vieme, kde je problém?“ „Na displeji píše, že máme zavolať servis,“ bez záujmu odpovedá kolega (nie je totiž závislý od kofeínu). „A už tam niekto volal?“ nedám mu pokoj. „Ale veď Kamila má dovolenku!“ dochádza mu trpezlivosť. Pozriem sa na kávovar, ktorý zúfalo potrebuje cítiť dotyk servisáka. Na lepiacom štítku čítam strohé informácie: „V prípade poruchy volať servis: 02/7768759.“ Vyťukám číslo do mobilu a volám.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na druhý deň svitla závislákom nádej. Prišiel muž zo servisu. Kolegyne, ktoré nedodali telu dennú dávku kofeínu, si cudzieho muža v kuchynke ani nevšimli (a to aj napriek tomu, že mal neuveriteľne sexi hlas, nehovoriac o tých širokých ramenách...). Servisákovi trvalo takmer dve hodiny, kým kávovar opravil. „Kedy ste naposledy menili filter? Ako často ho čistíte? Niekto manuálne prestavoval množstvo vody na veľkosti kávy?“ Veľmi ťažké otázky. Zombíci absolútne ani len netušili, že kávovar niekto čistí (mnohí boli prekvapení, keď sa dozvedeli, že voda sa do nádržky neplní sama). A moja odpoveď? „Nooo, na to vám neviem odpovedať. To bude vedieť iba Kamila.“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pochopil, že Kamila je u nás niekto ako Google. Vie všetko! O všetkom a všetkých. Má totiž taký dar - dokáže vyriešiť každý problém s ľahkosťou, zatiaľ čo v jednej ruke drží mobil, druhou si zapisuje úlohy od šéfa a ešte dokáže registrovať vašu požiadavku, sťažnosť, problém, prosbu o pomoc...

Kamila je nenahraditeľná. U nás na poschodí určite. Chcem byť ako Kamila. Keď odídem, iným sa zrúti celý svet. Doslova. Ale hlavne si prajem, aby tu už Kamila bola.

Michala Guľasová

Michala Guľasová

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  32x

Verím v dobro ľudí, aj keď niekedy je to ťažké. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu