reklama

More vo fľaši

Čas minuloročných letných dovoleniek je už takmer zabudnutý. Dobrá správa ale je, že ďalšie leto je tu čo nevidieť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Letné dovolenky sú tie vzácne chvíle, kedy naozaj nemyslím na to, že v byte nie sú poliate kvety, že som nechala na odkvapkávači riad, či to, že chladnička je hladná. Či je v práci všetko v poriadku a ako sa kolegyne pasujú s mojimi úlohami. Ale o tom to predsa je – hodiť starosti a povinnosti bežného života ďaleko za hlavu. Nezáleží na tom, či cestujem ďaleko za hranice alebo len niekam do hôr u nás na Slovensku. 

Ale tak, kto by letnú dovolenku nestrávil radšej pri mori? Slnečné rána a do ružova sfarbené západy slnka nad obzorom. V mobile stovky zaľúbených fotografií a plné vrecká mušlí s pieskom. Aby som si pocit uvoľnenosti a pohody v duši preniesla aj domov, vymyslela som si jednoduchú dekoráciu. Aj napriek jednoduchosti zhotovenia (nemusíte mať talent a spájkovačku) mi táto dekorácia prináša veľkú radosť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
(zdroj: JA)

Zvládne to každý

Najdôležitejšie je, zohnať si fľašu alebo nádobu, ktorá čo najviac vyhovuje vašim predstavám. Potom už iba stačí umyť a očistiť mušle, ktoré ste si priniesli z dovolenky a naaranžovať ich tak, ako sa vám páči. Pri ukladaní mušlí som si dosť intenzívne musela pomáhať aj varechou, po ktorej som mušle do fľaše „spúšťala“. Alebo otáčala a umiestňovala.

Slnečné spomienky každý deň

Koľkokrát sa na ňu pozriem, pripomenie mi pod nohami jemný a teplý piesok, šum mora ako zvukovú kulisu a nádherné dni na plážach Srí Lanky. Myslím si, že takýto doplnok v byte, alebo len pohľadnica na nástenke alebo prívesok na kľúčoch rozjasní deň každému. Ja to mám odskúšané a priznávam – FUNGUJE TO!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Možno si poviete, že je to hlúposť, čo tu píšem. Že sa teším, ako keby som objavila teplú vodu. Nazvite si to ako chcete. Ja tieto mušle vo fľaši vnímam ako jednoduchý spôsob na zlepšenie nálady. Stačí jeden letmý pohľad a na tvári mám úsmev. Pretože na dovolenke bolo teplo, aj keď občas pršalo, nohy som mala mokré a slané, od piesku, boleli ma, ale bolo mi fantasticky. Tieto spomienky a fľaša plná suvenírov (a zadarmo!) MAKE MY DAY ANYTIME :)

Michala Guľasová

Michala Guľasová

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  32x

Verím v dobro ľudí, aj keď niekedy je to ťažké. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu