reklama

Kvetinová revolúcia

Potešiť a prekvapiť ženu je niekedy ťažké. Mnohým mužom sa to obzvlášť v jeden deň darí veľmi dobre. Mám na mysli 8.marec – známejší ako Medzinárodný deň žien.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dobre známy je aj medzi mužmi, pretože v tento deň ich možno viac ako inokedy vidieť stáť v rade v kvetinárstve, čo nie je práve ich pravidelná kratochvíľa. Tento rok pripadol medzinárodný deň žien na utorok. A práve v tento deň som v meste videla naozaj veľa usmiatych a spokojných žien, ktoré si niesli kvietok. Neviem povedať, či ženy išli z práce domov ku svojim rodinám alebo z rande s pozorným priateľom alebo zo stretnutia s priateľmi alebo, veď je to úplne jedno.

Keď si ale uvedomíte, že tieto ženy urobila šťastnými jedna kvetina, je to nádherné. A pritom také prosté. Jeden kvet darovaný z lásky, sympatie, pozornosti, s dobrými úmyslom. A kvet darovaný od šéfa? Pre mnohé ženy obrovské prekvapenie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Jeden kvet zmení svet

Aspoň na jeden deň. Aj ja som dostala gerberu. Je to môj najobľúbenejší kvet. Vonku svietilo slnko a ja som sa často dívala na vázu, kde som ju vložila. Zlepšilo mi to náladu a ako švihnutím čarovného prútika som svoje úlohy a povinnosti zvládala s akousi ľahkosťou. Vďaka kvetu som sa cítila milovaná, polichotená, stredobodom niečieho života.

Kvetinová revolúcia

Úplne nezáväzne si predstavte, že takto sa mohlo cítiť niekoľko tisíc ďalších žien okolo nás. Koľkým ženám dokázal jeden jediný kvietok zlepšiť náladu? Predstavte si tú revolúciu, keby muži častejšie obdarovávali svoje manželky, priateľky, snúbenice, kamarátky? Veď v mestách po celom svete by vypukla revolúcia doteraz nepoznaných rozmerov. O koľko viac by sa na vás kolegyne v práci usmievali, na uliciach by ste míňali vysmiate tváre žien každého veku. Panie za priehradkami na pošte či za pokladňou by vás namiesto znudeného a nahnevaného pohľadu vyprevádzali úsmevom na perách a prianím pekného dňa na jazyku. Však by nám to zlepšilo náladu?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Každý je originál

Každý kvet, ktorý sme v ten deň dostali, bol originál. Či už rezaný, v kytici, videla som dokonca aj ženy, ktoré si niesli kvety v črepníku. Červený alebo žltý, veľký alebo menší. Kvet darovaný z lásky poteší každú ženu, bez rozdielu, v ktoré ročné obdobie alebo dátum bol darovaný. 

Michala Guľasová

Michala Guľasová

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  32x

Verím v dobro ľudí, aj keď niekedy je to ťažké. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu